Áčko: MOZOLOV 2012

Mozolov 2012

11.2.2012 - 14.2.2012

Zimní soustředění MOZOLOV 2012

1.den sobota 4. února 2012

V sobotu, po ranním tréninku v tělocvičně v Libiši, odjelo A mužstvo v omezeném množství (někteří hráči nemohli odjet z pracovních důvodů) na "oblíbené" soustředění do Mozolova. Cesta vlastními auty byla nudná, nikdo nezabloudil, ani Venca Trojan se Špícou. Po ubytování nás čekalo tradiční cca 8km dlouhé kolečko, prvních 1800m je jen z kopce, zato závěr jsou dva neskutečné stoupáky. Po filé přijde večer na řadu posilování vršku a následná rehábka - bazén, sauna, vířivka a pro "kamarády" i masér a masáž. Zítra ráno výběh a dopoledne střelba o "ceny", tam bývá veselo, takže další zprávy možná budou pestřejší. Mozolovu zdar !!!

"Dle údajů teplotních sond na České Sibiři proběhlo tradiční kolečko po příjezdu při teplotě kolem mínus 14,5 stupňů ....."

2.den neděle 5. února 2012

Neděle- ráno klasický výběh přes okolní vesnice, krásné kopečky..., dopoledne střelba na "měkké travičce", rozlosovali jsme trojice, předposlední trojice běžela dvakrát z kopce pro nakopnutý míč, poslední trojka běžela třikrát + uklidila kužely+ obsluhovala dle tradice u večeře v plavkách, rozlišováku, čepici a rukavicích a dále musela vymyslet básničku ze slov - jaro, les, strom, voda. Střelba byla napínavá do poslední série, a ačkoliv trojice Trojan, Zuskin, Kabyl vypadala dlouho na stříbrnou medaili, tak do toho nakonec spadli. Odpoledne byl na pořadu kruhový trénink ve sněhu a pak již zmíněná obsluha u večeře.

Zúza přednesl báseň:

Až se k nám jaro zase vrátí

a v lese začnou stromy kvést

Vávra nám všem namlátí

že nás Venca není schopen k vítězství vést

za celou sezónu nepad žádný gól

to není žádný fór

a co to pro nás znamená?

teď už pomůže jenom voda svěcená.

Kába měl pro jistotu připravenu náhradní básničku:

Běhám jak blbec po lese

přes plot nevidím strom

do trenérů ať uhodí hrom

těším se až obléknu dres

a jaro bude kvést

budu jako voda v moři

žádný útočník mě nepokoří.

Třetí z trojice se více věnoval obsluhování, asi proto, že v tréninku měl "smůlu" a ani jednou si nezakřičel gól...Po večeři jsme si zaposilovali a pak už nás čekal vytoužený bazén s vířivkou a saunou, druhá večeře a chvilkový relax u kliček Jardy Jágra, večerku nikdo nikdy nemusí kontrolovat, v jedenáct večer je slyšet už jen oddychování, vždyť v 6.50 zazvoní budík na mobilu a .........

"Stateční hoši, v Evropě již umrzlo na 300 lidí ..."

3.den pondělí 6. února 2012

V pondělí jsme opět ráno v lehkém 20°C mraze kroužili po krásné krajině, dopoledne byla střelba, mužstvo si stanovilo zase skládání básní, kapitán Petr Pochman tentokrát spadl mezi poražené a tak u večeře přednášel báseň na slova jogurt, kurva a čaj.

K snídani čaj s jogurtem

a pak výklus zmrzlým lesem

chybí mi dobrá nálada

trenéři nám funí na záda.

Byla by to kurva paráda

lehnout si do peřin na záda

a zapomenout ve spánku

na tréninkovou morálku !

Večer posilovna, rehabilitace a hlavně návštěva vedení oddílu. Zdravotní stav zatím dobrý, psychický stav je kolísavý, ale přes fyzickou námahu je tady dost srandy a je jen škoda, že tu nejsme kompletní. V úterý máme před sebou závěrečný den, začíná sněžit, tak uvidíme ...........

......baví se dva chlapi v hospodě: "Venku mrzne čím dál tím víc, a ta moje ženská nedělá nic jiného, než že čumí přes okno. Jestli to tak půjde dál, budu ji asi muset pustit dovnitř...

4.den úterý 7. února 2012

V úterý ráno opět v 7.10 výběh, přes noc nasněžilo a tak jsme se trápili skoro hodinu než jsme překonali závěrečné převýšení. Dopoledne střelba ve sněhu, spousta úsměvných střel i pádů, ale pořád stoprocentní zaujetí. Odpoledne tradiční výběhy v lesíku, brzká večeře a hurá domů. Jedno auto nám nebylo schopno vyjet stoupák hned u hotelu, takže následovalo posilování a společnými silami jsme auto vytlačili, upocení jsme se od šoféra dozvěděli, že příčinou bude jeden nezmáčknutý knoflík.....Večeři jsme posunuli na čtvrtou hodinu a pak už všichni pospíchali domů.

Václav Havel: "Klobouk dolů, jak se kluci prali s náročnými podmínkami, vždyť vybíhat ráno po sedmé hodině, dopoledne hřiště, odpoledne místní louky a večer posilovat, to je nápor nejen pro tělo, ale i hlavu. Splnili jsme vše, co jsme si naplánovali. K absolutní spokojenosti chybí jen neúčast některých hráčů. I když soustředění představuje spousty dřiny, tak jsme si užili hodně legrace, ono jen třeba tvoření básní a jejich přednes, obsluhování v plavkách, u toho hecování, to vše vytváří partu a s tou naší já jsem velmi spokojen. V sobotu odehrajeme přípravné utkání se Štětím na umělce v Mělníku, za měsíc už nás čeká první mistrák, pak budeme postupně přecházet k herní přípravě.

Je potřeba popřát našemu Áčku hodně štěstí do jarní části krajské soutěže ...

ROZPIS PODZIM 2016

Libišská šála

Historické foto

Dnes je

Sestavuji aktuální kalendář ...

Tělovýchovná jednota Sokol Libiš z.s.